tisdag 25 augusti 2009

Komvux;O

Ah jätteroligt, jag började Komvux igår. Jag bestämde mig för att läsa upp lite ämnen så jag kan välja och vraka bland högskolorna sen. Eller välja och vraka var väl kanske att ta i, jag kan nog iallfall komma in på något. Men den stora frågan är bara vad fasen jag vill plugga till sen?...

Som jag har berättat innan så ska jag ju börja med Cambrigde den 14/9, men jag vet inte om jag kanske borde skjuta upp det en aning för jag har ju varken börjat träna eller annat. Måste komma igång lite innan jag börjar med den där förbaskade kuren. Tror att det kommer att bli grymt jobbigt, har pratat med en del som har gått kuren o de har sagt att det är jävulskt jobbigt de första två veckorna då man går och är hungrig jämt! Jag kommer ju dö, men men vill man vara fin får man lida pin;) Men lär väl gå upp allt sen i jul!:P haha

Nu ska jag börja göra mig iordning för en dag i skolan med en dubbellektion i engelska. Wiiie! Skönt att jag slipper Torgil iaf.

Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar